Concello de Ribadeo
Urbanismo
Favorecer a utilización racional e sostible do espazo que habitamos, protexer o medio natural, mellorar a nosa calidade de vida e contribuír ao equilibrio territorial. Os obxectivos marcados polo goberno ribadense en materia de urbanismo e ordenación do territorio requiren dunha serie de normas e recursos sen os cales non sería posible materializar estes fins.
Á declaración da zona antiga da vila de Ribadeo como Área de Rehabilitación Integral, un recoñecemento que permitiu xa o desenvolvemento de importantes rehabilitacións de inmobles, o goberno local agarda sumarlle moi pronto a aprobación dunha norma básica para a ordenación integral do seu territorio, o Plan Xeral de Ordenación Municipal.
Neste espazo podes coñecer polo miúdo todo o que precisas saber acerca do estado actual destas dúas figuras e do deseño das políticas urbanísticas do Concello de Ribadeo
Trámites
Este trámite é preciso para que os cidadáns e cidadás que vaian a abordar unha obra nos seus fogares, establecementos comerciais… solicitar a licenza municipal que os autorizará para abordar ese labor.
Dirixido:
Toda a cidadanía que desexe levar a cabo obras e/ou instalacións nos seus domicilios, establecementos comerciais, propiedades…
Documentación:
En todos os casos será preciso entregar a seguinte documentación:
- Plano de situación (Plan Xeral de Ordenación Municipal)
- Plano de emprazamento (con distancias a posibles camiños, pistas, etc.)
- Liquidación: imposto e taxas
No caso de obras menores será preciso entregar tamén:
- Proxecto técnico (non é necesario visado)
- Memoria das obras ou instalacións a realizar
- Presuposto por escrito
- Estudo básico de seguridade e saúde subscrito por un técnico competente (non é necesario visado)
- Plano de planta e alzados (se procede e segundo o caso)
- Para o caso de reparacións ou reformas en edificacións pre-existentes (licenza de obra ou título que acredite a existencia.)
Para as obras maiores compre entregar:
- Título de propiedade
- Proxecto técnico debidamente visado
- Estudo de seguridade e saúde visado
- Impreso de estatística de edificación
- Volantes ou comunicacións do Colexio Oficial coa dirección de obra de Arquitecto e aparellador ou arquitecto técnico
No caso de obras no núcleo antigo será necesario entregar tamén 2 fotografías da fachada e/ou zona na que se vai actuar. No dos edificios para vivendas colectivas as persoas interesadas deberán presentar o Proxecto de ICT.
Para a realización de muros de peche, será preciso indicar os metros lineais que vai ter.
Petición de informe urbanístico
As persoas interesadas en obter unha certificación urbanística (relativa a información sobre alturas, volumes, edificabilidade…) deben facelo a través da solicitude anexa.
Documentación: Para realizar este trámite é obrigatoiro acompañar a solicitude correspondente da seguinte documentación:
- Plano a escala de situación, con distancias a posibles camiños, pistas ou estradas, do terreo que é obxecto de consulta (por duplicado)
- Fotografías, no seu caso