Concello de Ribadeo


Compartir:

Novas

Foto Fundacion Celta

A INSCRICIÓN ÁBRESE MAÑÁ, 19 DE MAIO

Campus Fundación Celta

18/05/2017

Ribadeo acollerá do 26 ao 30 de xuño o II Campus da Fundación Celta de Vigo, que foi presentado esta tarde no salón de plenos do Concello. No acto participaron o coordinador de Escolas e Convenios da Fundación Celta, Diego García Sarabia, o concelleiro de Deportes, David Rivas, o técnico municipal de Deportes, Iván López, así como Juan Valle e Miguel Peña da SD Ribadeo.

O edil nacionalista dixo que "desde o Concello queremos dar a benvida por segundo ano a este campus da Fundación Celta de Vigo. Sentímonos moi gratificados, despois de ser sede dun evento deste tipo, de que unha entidade como o Celta teña en conta Ribadeo para facer este tipo de actividades. Nosoutros somos un Concello que sempre presumimos de apostar polo deporte base, de que case o 70 por cento de nenas e nenos en idade escolar forman parte dalgunha escola deportiva, de que cada ano temos escolas deportivas de disciplinas novas e un evento deste tipo, no que se xunta deporte, convivencia e ensinar uns valores e unhas actitudes ás nenas e aos nenos consideramos que é moi positivo. Se o ano pasado foron 65 participantes oxalá neste 2017 sexan máis e este campus se poida seguir celebrando durante moitos anos".

Diego García Sarabia sinalou que "este año fue muy importante para la Fundación y para el RC Celta, a nivel deportivo se han conseguido unos hitos que a lo largo del tiempo se recordarán. Me gustaría felicitar también a equipos como la SD y a Concellos como Ribadeo que confían en nosotros y que tienen intenciones fabulosas para realizar con sus niños. Lo que pretendemos con el campus es inculcarles a través del fútbol una serie de valores y que vean en el RC Celta y en la Fundación Celta una identidad y una manera de entender el deporte diferente. Los niños que acudan al campus participarán en un formato rotativo, el lunes, martes, jueves y viernes pasarán por cuatro áreas: multideporte, competición, psicomotricidad y tecnificación, y el miércoles hacemos algún evento diferente, como hicimos el año pasado en la playa o en el pabellón". 

García Sarabia engadiu que "ojalá pudiese venir algún jugador, lo que es complicado, pero seguramente haya alguna sorpresa, no directamente en el campus pero a lo mejor a lo largo del año se pueda hacer algún evento un poco diferente, porque la verdad es que la apuesta tanto de la SD como de sus monitores siempre es estar innovando, presentándonos posibilidades para hacer, tienen torneos, … y siempre hay que estar con ellos todo lo que se pueda”.  Sobre ao número de participantes que poidan acudir a este campus manifestou: “yo estaría contento con que se repitiese más o menos el mismo número de participantes que el año pasado, pero si se lo preguntas a ellos seguramente quieran tener 100 o 120 niños, porque siempre intentan moverlo por muchísimos sitios de alrededor de Ribadeo, aunque de este municipio es de donde más afluencia puede haber. Pero yo creo que los números que movieron el año pasado son impresionantes, se ha vuelto a demostrar en los clínics de Navidad que es un número óptimo, con lo cual en torno a 50 o 60 niños estaría fabuloso, aunque seguramente que ellos querrán llegar a muchos más".

Desde a SD Ribadeo Juan Valle e Miguel Peña agradeceron a confianza e a colaboración da Fundación Celta de Vigo e do Concello de Ribadeo. Peña sinalou que "o campus é unha experiencia bonita para nosoutros e para os nosos nenos, porque é un fin de curso, como un premio que teñen polos estudios. Eu intento ser máis optimista e espero chegar aos cen nenos esta temporada. O bonito sería que houbese unha sorpresa para os pequenos, sexa cal sexa, e eses días que gocen dunha forma diferente de ver o deporte base, non a competición".

A inscrición para participar neste campus poderá facerse desde mañá, 19 de maio, a través da páxina web da Fundación Celta.

+ Novas




© 2008 Concello de Ribadeo